close
呵呵~~英文版齣來啦!幫我看看有沒有錯喔~

Dear Daniel:
i'm your fans,my name is Raninie,i'm thirteen years old and i come from China. i love you so much when i first saw you in "Harry Potter Harry Potter and The Philosopher's Stone". you eyes are so beautiful. after i saw "Harry Potter and the Order of the Phoenix", i feel you are not a kid anymore, you become a mam, an adults. and i like you more and more than before.finally i know you name and got your mail address.
keep it going!Daniel!i will always be your side to support you nomatter what kinds of charactor you act.
i'm too young so i cannot write too much ,but after i grow up i'll write more letters to you.
at last,i hope you happy everyday and become the most famous moive star in the world.
p.s the same day of the next month is my birthday,wish i can get your bless!!heh

Your Fans:Raninie



親愛的丹尼爾:
你好!我是你的FANS~我的名字是Rainie,我今年13歲了。我是看了《哈利‧波特與魔法石》的時候喜歡上你的,我第一眼看見你的時候,我就覺得,你的眼睛非常漂亮。

後來,我看完了《哈利‧波特與鳳凰社》,覺得你變得非常成熟,不再是以前那個天真的小男孩了。而我,卻更加喜歡你了,我經過幾次搜索,終於知道了你的名字 丹尼爾‧雷德克里夫~!也知道了可以寄信給你的地址………

加油!丹尼爾!無論你拍什麼戲,只要是你的決定,我都會支持你的~

由於我的語言能力...暫時就寫這麼多了,等我長大以後,我一定會寫更多的信給你。
最後,希望你永遠幸福、快樂,在娛樂圈能夠發光發熱,成為在全世界最亮的一顆星星!

P.s:下個月的今天是我生日喔~快點祝福我吧!!
妳的FANS:Rainie










arrow
arrow
    全站熱搜

    rainieDT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()